PLĀNOTIE REISI JŪNIJA MĒNESĪ MARŠRUTĀ RĪGA – STOKHOLMA; STOKHOLMA – RĪGA

Informējam, ka jūnija mēnesī plānoti sekojoši reisi maršrutā Rīga – Stokholma un Stokholma – Rīga. Šajos reisos kruīza ceļojumi nebūs atļauti.
Ierobežojumi un nosacījumi minētajos reisos var mainīties atkarībā no Latvijas Ministru kabineta lēmumiem. Aicinām sekot līdzi informācijai mājaslapā www.tallink.lv.

10.06. Rīga – Stokholma
Atiešana no Rīgas 10.06. plkst.16:00, pienākšana Stokholmā 11.06. plkst.11:00

11.06. Stokholma – Rīga
Atiešana no Stokholmas 11.06. plkst.16:00, pienākšana Rīgā 12.06. plkst.12:00

17.06. Rīga – Stokholma
Atiešana no Rīgas 17.06. plkst.16:00, pienākšana Stokholmā 18.06. plkst.11:00

18.06. Stokholma – Rīga
Atiešana no Stokholmas 18.06. plkst.16:00, pienākšana Rīgā 19.06. plkst.12:00

27.06. Rīga – Stokholma
Atiešana no Rīgas 27.06. plkst.16:00, pienākšana Stokholmā 28.06. plkst.11:00

28.06. Stokholma – Rīga
Atiešana no Stokholmas 28.06. plkst.16:00, pienākšana Rīgā 29.06. plkst.12:00

*Visi pulksteņa laiki norādīti pēc attiecīgās valsts vietējā laika.

Cenas:
No 180 EUR vienai personai. Vienā kajītē drīkst uzturēties ne vairāk kā 2 personas.
No 150 EUR par transportlīdzekli.

Rezervē ceļojumus e-pastā: booking@tallink.lv vai +371 67099700.
Informējam, ka atcelšanas gadījumā nauda netiek atgriezta.
Aicinām aizpildīt pieteikuma anketu šeit, un mēs sazināsimies ar Jums, lai veiktu rezervāciju.
Klientu servisa darba laiks: 10:00-17:00 darba dienās, 11:00-17:00 brīvdienās.

AKTUĀLĀ INFORMĀCIJA

Saistībā ar mūsu valstīs izsludināto ārkārtas stāvokli, mēs pašreiz saņemam lielu skaitu mūsu klientu pieprasījumu, kas nozīmē, ka mums var būt nepieciešams ilgāks laiks nekā ierasti, lai apstrādātu katras personas pieteikumu, bet mēs nodrošināsim risinājumu un atbildēsim uz katru saņemto pieprasījumu.

Mēs pašreiz steidzami risinām tās situācijas, kurās klienti ir iegādājušies biļeti ceļojumam laikā no 28.05. līdz 11.06.

Mūsu klienti arī var paātrināt šo situāciju, pārbaudot savu kontaktinformāciju viņu esošajā rezervācijā/biļetē, apmeklējot sadaļu "Mana rezervācija" mūsu mājaslapā. Šādi rīkojoties, Jūs nodrošināt, ka mēs varēsim ar Jums sazināties pēc iespējas ātrāk, kad tas nepieciešams.

Mēs jau iepriekš sakām Jums paldies par pacietību un sapratni šajā izaicinājumiem pilnajā laikā.
 
  • Rīga - Stokholma: apturēts
  • Helsinki - Tallina: kursē kuģi Megastar un Star
  • Tallina - Stokholma: apturēts
  • Tallina (D Terminal) - Vuousāri: kravu pārvadājumi
  • Helsinki - Stokholma: apturēts
  • Turku - Stokholma: tikai kravu pārvadājumi un ceļotāji vienā virzienā ar atļaujām
  • Kapelšēra - Paldiski: kravu pārvadājumi un ceļotāji vienā virzienā ar atļaujām

TALLINK GRUPP PĀRTRAUC REGULĀRU KUĢU SATIKSMI MARŠRUTĀ RĪGA-STOKHOLMA NO 2020. GADA 16. MARTA LĪDZ 30. JŪNIJAM

Lai rūpētos par pasažieru drošību un veselību Tallink Grupp paziņo, ka no 16.03. līdz 30.06. ir apturēta kuģa Romantika regulārā satiksme maršrutā Rīga – Stokholma. Kuģa Isabelle regulārā satiksme šajā maršrutā ir apturēta līdz 31.03.2021.

Kuģa Romantika pēdējā pienākšana Rīgā bija 15.03. plkst.11:00. Kuģa Isabelle pēdējā pienākšana Rīgā bija 16.03. plkst.11:00., un tas reisā no Stokholmas uz Rīgu 15.03. uzņēma tikai ceļotājus vienā virzienā. Tallink sazinās ar pasažieriem, kuri ir veikuši rezervācijas.

No 15.03. līdz 30.06. ir apturēta kuģu satiksme maršrutā Tallina – Stokholma.

No 17.03. līdz 14.06.2020. ir apturēta kuģa Silja Europa satiksme maršrutā Tallina – Helsinki. Kuģis Megastar kursē saskaņā ar regulāro grafiku. Kuģis Star kursē maršrutā Tallina - Helsinki no 14.05 pēc īpaša grafika. Ar kuģi Megastar un Star no 14.05. var ceļot abos virzienos pasažieri ar atļaujām.

No 17.03. līdz 30.04.2020. ir apturēta arī pasažieru pārvadāšana ar kuģi Sea Wind maršrutā Mūga (Igaunija) – Vuosāri (Somija). Kravu transportēšana turpinās.

No 19.03. līdz 14.06.2020. ir apturēta kuģu Silja Serenade un Silja Symphony kursēšana maršrutā Helsinki – Stokholma.

No 28.05. kuģi Baltic Princess un Galaxy kursē ierastajā maršrutā Turku – Stokholma starp Somiju un Zviedriju. Kuģi kursē caur Mariehamnu Ālandu salās. Ar kuģiem var ceļot pasažieri, ja tiem ir atļauts ieceļot konkrētajā valstī.

 

No 19.03. notiek kravu pārvadājumi vairākos maršrutos

  • No 23.03. kuģi Baltic Princess un Galaxy kursē maršrutā Turku (Somija) – Stokholma (Zviedrija), lai nodrošinātu kravu pārvadājumus. Var doties ceļotāji vienā virzienā ar atļaujām.

    Rezervācijas:
    cargo.booking@tallinksilja.com
    cargo@tallink.lv

  • Kuģis Regal Star turpina kursēt Paldiski – Kapelšēra maršrutā, šobrīd nodrošinot arī automašīnu pārvadājumus. Var doties ceļotāji vienā virzienā ar atļaujām.
  • Kuģis Sea Wind kursē maršrutā Tallina (D Terminal) (Igaunija) – Vuousāri (Somija). Tikai kravu pārvadājumi.
     

    Rezervācijas:
    booking.cargo@tallink.ee
    cargo@tallink.lv

    Latvijas valstspiederīgajiem, kuri vēlas šķērsot Igaunijas Republiku, tranzītā atgriežoties uz Latviju, jautājumu gadījumā ir jāsazinās ar Ārlietu ministriju vai tās Konsulāro departamentu. Plašāka informācija www.mfa.gov.lv.

IZMAIŅAS ESOŠAJĀS UN TURPMĀKĀS CEĻOJUMU REZERVĀCIJĀS NO 29.04.2020.

No 12.03.2020. mēs nodrošinām mūsu klientiem lielāku elastību un sniedzam iespēju bez maksas* mainīt rezervācijas ceļojumiem, kas ir veiktas pirms 30.06.2020. un kas tiks veiktas līdz 30.06.2020. Izmaiņas var veikt ceļojuma periodam līdz 31.12.2020. 

Rezervācijas bez maksas var mainīt līdz 24 stundām pirms izbraukšanas visos Tallink Grupp maršrutos un uz visiem kuģiem.

Rezervāciju bez maksas pārcelšana minētajā laika periodā ir iespējama tikai vienu reizi.

* Rezervācijas maiņas nosacījumi un noteikumi no 29.04.2020.:

  • Nav jāveic papildu samaksa, ja tiek mainīta rezervācija, kas veikta ceļojumam līdz 30.06.2020. uz septembri, oktobri vai novembri 2020.gadā, ja ceļojums ir ar līdzīgiem nosacījumiem.
  • Būs nepieciešams segt cenas starpību, kura rodas aktīvās ceļošanas sezonas laikā, ja tiek mainīta rezervācija, kas veikta ceļojumam līdz 30.06.2020. uz jūniju, jūliju, augustu vai decembri 2020. gadā.

Vēršam uzmanību, ka mēs šobrīd saņemam ievērojami vairāk zvanu un vēstuļu. Atvainojamies, ka atbildes uz Jūsu jautājumiem aizņem ilgāku laiku nekā ierasti.
Pateicamies par sapratni! Mēs darām labāko, lai palīdzētu.