CLUB ONE REĢISTRA APRAKSTS

1. Reģistra kontrole

AS Tallink Grupp (turpmākajā tekstā "Tallink")

2. Reģistra nosaukums

Club One klientu reģistrs

3. Reģistra mērķis

Club One pastāvīgo klientu dalības reģstrēšana

4. Personīgo datu reģistrs

Reģistrs izveidots Tallink klientu programmas Club One bonusa punktu reģistrācijai un regulēšanai, korespondences ar klientu un mārketinga materiālu izsūtīšanai. Tallink izmanto ārējo e-pastu sistēmas pakalpojumu mārketinga un klientu komunikācijai. Informācija, saglabāta reģistrā, tiek izmantota rezervāciju veikšanai un rēķinu izsūtīšanai. Klients, akceptējot Club One programmas noteikumus, piekrīt savu pirkumu reģistrēšanai. Club One programmas un dalības pamats ir Tallink resursi. Club One dalībnieks krāj bonusa punktus no rezervētajām ceļojumu biļetēm un uz kuģa veiktajiem pirkumiem. Pirkumi uz kuģa tiek reģistrēti pirkumu veikšanas brīdī.

5. Informācija reģistrā

5.1 Dalībnieka pamatinformācija:
Dalības reģistrācijas datums, uzvārds, vārds, mājas adrese, pasta indekss, pilsēta, dzimšanas datums, dzimums, mājas tālruņa numurs, darba tālruņa numurs, mobilā tālruņa numurs, e-pasta adrese, bērnu vārdi (pēc izvēles) un viņu dzimšanas datumi un dzimumi, izvēlētā valoda mārketinga materiālu saņemšanai.

5.2 Hobiji (pēc izvēles aizpilda dalībnieks)
- Koncerti / Opera / Balets
- Dejas / Ballītes
- Iepirkšanās
- Ekskursijas / Muzeji / Izstādes
- Kalnu slēpošana / Snovbords
- Veselība / SPA / Skaistumkopšana
- Aktīvā atpūta / Sports
- Teātris / Kino
- Ēdieni un dzērieni

5.3 Kartes un karšu informācija

Dalībnieka numurs, pēdējās kartes izgatavošanas datums un derīguma termiņš, kartes līmenis, kartes veids (vienkāršs, ceļojumu aģents, akciju turētājs, smagās mašīnas autovadītājs, darbinieks), punktu skaits un ceļojumu skaits kartes derīguma termiņa laikā.

5.4 Punktu pelnīšana un izmantošana

 Visi nopelnītie un izmantotie punkti kartes derīguma termiņa laikā, pieejamie punkti.

5.5 Informācija par ceļojumiem

Informācija par Club One kartes izmantošanu: biļešu rezervēšana un pirkumi veikti uz kuģa, darījuma vieta, summa EUR, datums, darījuma veikšanas laiks. Informācija par ceļojumiem satur ziņas par kuģi, kursēšanas līniju, informāciju par ceļojumu veidu (ceļojums vienā virzienā vai kruīza ceļojums), kajītes klasi, pasažieru skaitu, valūtu, rezervēšanas datumu. Sistēmā iekļauta informācija par vietām, kur klients veicis rezervāciju.

5.6 Dalībnieka izvēlētie informācijas ierobežojumi

Atteikšanās no vēstuļu saņemšanas, informācijas nodošanas korporatīvajiem klientiem, piekrišana īsziņu un e-pasta korespondencei.

5.7 Pārtraukta dalība no Tallink puses

 Pēc sadarbības pārtraukšanas dalībnieka informācija tiek saglabāta noteiktā laika posmā, kas noteikts individuāli.

6. Dati

Dalībnieka pamatinformācija, hobiji, piekrišana vai atteikšanās par informācijas saņemšanu tiek norādīti formas aizpildīšanas laikā vai informācijas atjaunošanas procesā. Adrese tiek pārbaudīta, izmantojot pasta pakalpojumus. Informācija par Club One kartes izmantošanu tiek saņemta apkopojot veiktās rezervācijas un reģistrētos pirkumus. Informācija par bonusa punktiem tiek apkopota Tallink sistēmā.

7. Informācijas nodošana mārketinga ietvaros

Informācija netiek nodota trešajai personai, ja nav norādīta legāla sadarbība.

8. Dalībnieka tiesības

Dalībniekiem ir tiesības noskaidrot informāciju, kas reģistrēta Club One reģistrā. Norādītā informācija bez maksas var tikt pārbaudīta reizi gadā. Detaļu pārbaudes pieprasījumam ir jābūt parakstītam un nosūtītam uz adresi, norādītu 10. punktā. Pēc pieprasījuma saņemšanas, informācijas par dalībnieku tiek izsūtīta uz klienta norādīto dzīvesvietas adresi. Club One dalībniekam ir tiesības veikt izmaiņas savā kontaktinformācijā. Tādā gadījumā rakstiskajam iesniegumam ir jābūt nosūtītam uz Club One nodaļu.

9. Informācijas aizsardzība

9.1 Dati, ievesti manuāli

Pieteikuma anketas, kā arī citi dokumenti ar personīgo informāciju pēc datu apstrādes tiek iznīcināti.

9.2 Dati, saglabāti datorsistēmā

Tikai autorizēti Tallink darbinieki var izmantot Club One reģistru datorsistēmā. Datu bāzei ir dažādi līmeņi. Katram datorsistēmas lietotājam ir lietotāja vārds un parole, lai reģistrētos sistēmā. Sistēma ir aizsargāta ar Firewall, kas nepieļauj mēģinājumu atvērt datorsistēmas informāciju ārpus Tallink.

10. Atbildīgie par Club One reģistra informāciju

AS Tallink Latvija
Eksporta iela 3a
LV-1010, Rīga
Latvija